luni, 26 martie 2012

Pagina noua: Retete de la mama

Pentru ca una din sursele mele de inspiratie este mama, m-am gandit sa fac o pagina pe blogul meu cu retete pe care le stiu de la ea si chiar cu retete pregatite de ea!Si pentru ca ieri am sarbatorit nu numai Buna Vestire, ci si 70 de ani ai mamei mele, am inceput prin a prezenta meniul pe care ea ni l-a pregatit! Va invit sa vedeti si daca va place, va puteti inspira atunci cand sunteti in pana de ...idei!
Meniul a cuprins:
Aperitive:
-oua umplute
-platou cu snitele, chifelute de pui, cas proaspat, salam, ardei rosu si masline pentru decor
-salata de vinete
-salata greceasca
-placinta cu ricotta si spanac
-placinta cu carne
-platou cu legume
Iata pozele:


 A mai servit peste la cuptor, cu doua sosuri : de iaurt si usturoi cu lamaie, dar n-am apucat sa fac poze!Friptura a fost combinata: de pui, muschi de porc, costite de porc, carnati de casa, impreuna cu ciuperci la tava.
 





Cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu