marți, 29 mai 2012

Peste cu crusta de ciuperci

Gustos, usor si arata bine in farfurie!
Mai intai am curatat ciupercile.Cam 500 g.Am desprins piciorusele si am incercat sa pastrez palariutele cat mai intacte.Am tocat marunt piciorusele ciupercilor si cateva fire de ceapa verde si usturoi verde.


Intr-o tigaie am pus un pic de unt si palariutele ciupercilor.Sare.Piper.Cand s-au rumenit, le-am intors pe cealalata parte.
Intr-o alta tigaie am pus ulei de masline, piciorusele taiate cubulete, verdeata tocata marunt.Am tinut pe foc pana s-au inmuiat ciupercile.Am pus marar si am lasat sa se racoreasca.

Dupa ce s-au racorit am adaugat 2 linguri de pesmet si doua linguri de smantana.Am stropit cu ulei o tava de cuptor, am asezat fileuri de peste pe care le-am acoperit cu amestecul de mai sus.Am stropit din nou cu ulei si am dat la cuptor.Cam 20 de minute.

Am turnat 50 ml vin alb sec si am mai lasat 10 minute la cuptor.Am pus in tava si palariile de ciuperci.Am amestecat 200ml smantana cu o lingurita amidon si am turnat in tava.Am mai lasat 10 minute.La final am adaugat patrunjel verde tocat:
Cu drag!


2 comentarii:

  1. Ciupercile le-as puna si in prajituri,asa de mult imi plac.Se aproba papica aceasta.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut la tine pe blog un tiramisu foarte fain!M-am tot uitat dupa ciuperci...!poate in alta prijiturica?

    RăspundețiȘtergere