marți, 22 mai 2012

Pasta din sardine

Pentru ca de multe ori incerc sa schimb meniul de dimineata, uneori fac aceasta pasta care merge foarte bine cu paine integrala.
Ca ingrediente: o cutie de sardine, 300 g branza de vaci, 50ml ulei din samburi de struguri ( sau ce ulei doriti),o jumatate lingurita de boia de ardei( poate fi si iute), piper, sare, zeama de la o jumatate de lamaie,o ceapa mica taiata fin sau ceapa verde( optional, mai ales daca e pentru micul dejun!).

Puneti intr-un castron branza de vaci, sardinele, sare,piper, boia, zeama de lamaie.Mixati , adaugand treptat uleiul, pana devine o crema.
Adaugati ceapa taiata marunt.Dati 20 de minute la frigider si apoi faceti tartine.


Cu drag!

6 comentarii:

  1. Foarte gustoasa! Si mama obisnuia sa prepare pasta din peste.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si sanatoasa!combinatia dintre branza de vaci, sardine si lamaie mi se pare interesanta!Daca nu gusti, n-ai crede!Se poate face si cu ton!

      Ștergere
  2. As servi si eu o tartina,imi place mult cum arata pasta aceea.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Puteti inlocui uleiul cu unt si dati un pic la rece.Atunci va sta mai teapana cand ornati(mai ales la mese festive).Eu am preferat varianta light!

      Ștergere
  3. Sigur e delicioasa si mai e si sanatoasa! Bravo!

    RăspundețiȘtergere