luni, 14 mai 2012

Cotlet de porc cu cartofi si usturoi verde

Pentru ca usturoiul verde da un gust aparte mancarurilor, m-am gandit sa mai scriu o reteta in care l-am folosit.
Am taiat feliute 6 bucati de cotlet de porc fara os, am curatat 3 cepe rosii, 8 cartofi.Am pregatit un sos din 5 rosii pasate in blender.
In tigaia incinsa am pus un pic de ulei de masline.Am rumenit un pic cotletul(2-3 minute).L-am scos pe o farfurie.Am adaugat cartofii in uleiul ramas de la cotlet.Apoi ceapa taiata feliute.Cam 4-5 minute, timp in care am amestecat mereu in tigaie.
Intr-o tava stropita cu ulei de masline am rasturnat feliutele de cotlet, cartofi si ceapa, sare, piper, usturoi verde tocat marunt.Am dat 10 minute la cuptor, dupa care am adaugat un paharel de apa.Am mai lasat 10 minute.Am pus sosul de rosii si o frunza de foaie de dafin.Dupa alte 10 minute am pus un paharel de vin rosu si am lasat lasat la cuptor sa se evapore alcoolul.Gata!Poze:






Aaaa!La final, evident, am mai presarat un pic de usturoi verde!
Cu drag!

2 comentarii:

  1. Dupa cum arata,cred ca a fost ceva super bun.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Noua ne-a placut!Carnea ramane frageda, pentru ca i-am format crusta initiala!Si cartofii capata un gust aparte de la usturoiul verde!Si...se face repede!Incercati!

    RăspundețiȘtergere