luni, 2 aprilie 2012

Snitel din carne de vitel cu piure de sfecla rosie






Pentru ca cel mai des intalnim in meniuri sfecla rosie doar sub forma de salata, m-am gandit ca ar merge bine si ca o garnitura.Iata ce am pregatit:
Am copt 4 sfecle rosii ( sunt mai mici pentru ca sunt din gradina mea ).Le-am curatat de coaja( folosindu-ma de niste manusi de bucatarie, evident!!!).Am taiat cateva felii rotunde, iar restul le-am dat pe razatoarea mica.Se pot si pasa, dar mie imi place sa gasesc bucatele de sfecla prin piure .Asa ca am preferat razatoarea, blenderului.Am adaugat branza Philadelphia, un pic de ulei de masline, un pic de zeama de lamaie, sare, piper.Am pus gramajoare din amestecul obtinut pe feliile de sfecla rosie.
Si acum, snitelele din carne de vitel: mai intai am taiat foarte subtire felii din pulpa de vitel.Am condimentat cu piper, cimbru.Am stors zeama de la o lamaie si cateva linguri de ulei de masline.Am amestecat feliile de carne cu emulsia rezultata si am dat la frigider cateva ore.
Am pregatit, in vase separate, ou batut ( cu sare si piper), faina alba, pesmet.


Am scos feliile din frigider, le-am sters bine cu un prosop de hartie, le-am asezonat cu sare si piper.Le-am trecut prin faina, ou batut, pesmet.Le-am copt la foc mare( pentru ca sunt subtiri si se coc repede).Pe prosoape de hartie am pus snitelele prajite, pentru a mai absorbi excesul de ulei.Daca doriti ca snitelele sa fie mai dietetice, va recomand sa le puneti intr-o tava acoperita cu hartie de copt si stropita cu un pic de ulei si sa  le coaceti in cuptor.Dureaza un pic mai mult coacerea, dar e mai sanatos.Recunosc ca eu folosesc mai des aceasta ultima varianta, desi glazura de pe snitele nu iese la fel de crocanta ca atunci cand le prajim in baie de ulei.
Aranjam snitelele langa feliile de sfecla cu piure.Decoram.



Cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu