luni, 3 decembrie 2012

Friptura de porc cu rucola

Retetele cu ceafa de porc sunt de cele mai multe ori preparate la gratar.Eu m-am gandit sa gatesc ceafa de porc in cuptor.Am stors zeama de la o jumatate de lamaie si am amestecat-o cu 2 linguri ulei de masline, am adaugat 2 catei de usturoi tocati marunt, o lingurita cimbru uscat, o lingurita boia de ardei, sare si piper .Cu acest amestec am frecat bine bucatile de carne. Le-am pus in tava si am dat la cuptor, la 180 grade Celsius.Le-am intors dupa 30 de minute si am lasat sa se rumeneasca si celealta parte a carnii.
Intre timp am pregatit o salata din:rucola, fasole rosie fiarta, ardei gras rosu cubulete, ceapa, masline verzi,asezonate cu ulei de masline, zeama de lamaie, sare si piper.



Am presarat parmezan proaspat ras.



Cu drag!

3 comentarii:

  1. Ce fripturica buna! Ai revenit in forta, Gina! Ma bucur sa vad miscare in bucataria ta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-au iesit extraordinar de bine, trebuie sa incerc si eu reteta. De sarbatori merita sa faci asa ceva.

    RăspundețiȘtergere